زهرا فان

اس ام اس,آشپزی,فیلم,آهنگ,سرگرمی,دانستنی,مطالب زناشویی,تربیت,بیماری ها,راه های درمان,طنز,جک

زهرا فان

اس ام اس,آشپزی,فیلم,آهنگ,سرگرمی,دانستنی,مطالب زناشویی,تربیت,بیماری ها,راه های درمان,طنز,جک

من اسمم زهراست و در اینترنت هر چیزی رو دیدم خیلی باحاله و به کار میاد میذارم تو این وبلاگ شاید به درد کسی بخوره

اس ام اس چهارشنبه سوری 93

جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ب.ظ | زهرا فان | ۰ نظر

از یه طرف نمیشه از خیر چهارشنبه سوری گذشت از یک طرف هم اگه رفتی بیرون و برگشتی بابا مامانمون آتیشمون میزنن آخه بین دو راهی گیر کردم از همین الان من که دارم تدارک میبینم و سیاست های مختلفی میچینم که بپیچونم برا جهارشنبه سوری

اگه شد که چه بهتر اگر هم نشد که شما به جای من برید خوش بگذرونید. و به ادامه مطلب هم برید چند تا اس ام اس باحال برا چهارشنبه سوری جمع کردم برا خودم و شما 

تیکه به آقا پسرا : با شلوار کردی از رو آتیش نپرید خخخخخخخخخ

تیکه به دختر خانوما : با ساپورت از رو آتیش نپرید خخخخخخخخخ


اصن عشق میکنم چهارشنبه سوری

هر سال با آرامش تمام خونه بشینم

همراه با خانواده با هر انفجار

مخترع مواد محترقه را مورد عنایت قرار دهیم!

.

.

میون آتیش بازی چشمای تو قدم زدم

شاید که باورت بشه معنی عشق و بلدم

چهارشنبه سوری مبارک

.

.

در ازل پرتوی حسنت ز تجلی دم زد

عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد…

چهارشنبه سوریت مبارک عشقم

.

.

یه سریام هستن الان دارن انبار مین و نارنجکشونو

واسه چهارشنبه سوری تامین میکنند !

خدا بخیر بگذرونه …

.

.

در غروب آخرین سه شنبه سال

برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم

زردی خاطرات بد را به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم

چهارشنبه سوری مبارک

.

.

چهارشنبه سوری آتش سیگارم روشن است

کام از من دود از تو …

خاطرات نمی پرند

.

.

چهارشنبه سوری من

آتش نگاه توست که سوخت جان مرا …

.

.

توصیه ایمنی چهارشنبه سوری:

با شلوار کردی از روی آتش نپرید

.

.

هر روز در آب دیده‌اش می‌یابم

شد ز آتش و آب صبر برده خوابم

هر چند که بر آتش عشقت آبم

در عشق چو آب پاک و آتش نابم

.

.

دوستام قسمم دادن چهارشنبه سوری از روی آتیش نپرم

.

.

.

الکی مثلا من جیگرم

.

.

ولنتاین گذشت

و عشقم بهم کادو نداد

ولی من اینقدر بزرگوارم که باهاش بهم نزدم

نگهش داشتم چهارشنبهسوری اتیشش بزنم

.

.

عشقِ من دستِ کم برای جشن چهارشنبه سوری بیا

و از رویِ آتشی که در دلم به پا کرده ای بپر …

.

.

چهارشنبه سوری ، آتش بازیِ چشمان توست

وقتی به من نگاه میکنی

چهارشنبه سوریتون خوش و شاد و بی خطر

.

.

چهار شنبه سوری تون مبارک

سوختن غصه هاتون رو تو سرخیِ آتش آرزو می کنم

.

.

از عجایب عشق همین بس

تنها همانی آرامت می کند که دلت را آتش زده

چهارشنبه سوریت مبارک عشقم



.

.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی